Torsdag 21/06

Goood eftermiddag! har precis kommit in från altanen, somnade i solen! hoppas det blir fint väder imorgon till midsommar! Även idag så har jag jobbat och kommer jobba imorgon också, men tjänar ju extra cash! Igår var Elias hemma hos mig och så korkad som han är så ville han ner och bada i havet (som är iskallt och ungefär 12-14 grader kallt) nej, sånt ger inte jag mig på! men han hoppade i men kom snabbt upp igen! Sen har jag även rensat garderoben och hittat lite kläder som jag inte äns visste att jag hade :) 
 
Saknar mina tjejer och min kära Johanna! kom tillbaka till Sverige! puss på er!

Kommentarer
Postat av: jojoJokkmokk!!

Saknar dig ocksåå, läser din blogg här nere från ;) vi får höras på söndag när jag kommer hem om när vi kan ses! Snygg klänning btw! ;) puss och kram kusse!

2012-06-21 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback