Mys med brudarna idag!

Hej hej.... (:

Idag började allt med att städa köket och vardags rummet som behövdes göra iordning. Efter det så skyndade jag mig in i duschen och fixade mig inför tjej kvällen idag :) I alla fall så berättade mamma för mig att hon kunde skjusa mig till Madde så slipper jag åka in till Norrtälje först och vänta tills bussen går till henne. Så det var ju skönt att jag slapp det! Men hon skjusade mig bara till bussen för jag ville åka med brudarna!

Vi brudar hade klivit av bussen och börjat gå mot madde i det kalla vädret. När vi väl var framme så gick vi runt och kollade lite sen satt vi oss i sofforna och fotöljerna, pratde lite och titta på när madde öpnnade sina presenter. Senare så gick vi in i köket och käkade pastasallad och hade enormt trevligt!

Efter maten så gick vi in till vardagsrummet och pratade lite och drog ett nr för en julklapp som man skulle få. Vi tjejer hade köpt en varsitt paket. I alla fall så fick jag philippas julklapp som innehöll hårnålar och JÄTTE snygga örhängen! Tack tack! :D

Sen började vi titta på SUNE och åt daimtårta för att madde skulle fylla år snart så vi fira henne nu för hon skulle resa bort undertiden hon fyller år. Vi kolla en stund på tv sen så gick vi alla in till maddes rum! inte för att jag vet vrf:D

Vi satt där inne och pratade lite om vad som har hänt och grejer! Klockan bara rann iväg så vi skulle gå vid 19.00 ungefär för att hinna med bussen eller aaah tjejerna skulle åka med den. Så vi gick till bussen och under tiden så tog jag några bilder som kommer nu!

Pussar på er

























Älskar er brudar!<33

Kommentarer
Postat av: matilda bartels

haha kul vi hade :) älskar dig <3

2009-12-25 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback