Mys mys....

Hejsan svejsan!

Just nu sitter man med en lussebulle och ett glas med cola. Prata nyss med matthias i telefonen, han skulle handla godis med sin bror Alex men han kunde tydligen inte prata mer :D Sen tidigare idag så har vi varit på ett uppträdande i skolan med hela estetiska verksamheten. Dom sjöng bra låtar, speciellt min lilla gullunge Linda som har en otroligt bra röst. Men i alla fall så åkte vi upp till mobergs med hela våran verksamhet (EKONOMI) och hade våran mysiga julmiddag. Vi väntade kanske i en halvtimme tills vi fick komma in, och dom hade ju bordsplacering så man fick sitta breve några roliga grabbar och mina tjejer från min klass.
Vi fick resa på oss senare för att vi skulle hämta mat. Efter en bra stund så skulle dom dra namn (INTE FÖR ATT JAG VET VARFÖR?) så den tredje dragningen så ropades mitt namn ut och jag fick en stor choklad kaka:)

Efter en stund så gick victor fram och började spela på sin gitarr och sjunga egna låtar, snacka om att det var mysigt! Han höll på kanske en halv timme sen om man ville så kunde man gå. Då när alla hade gått så fick vi ettor städa undan allt och diska, det var tråkigt"/ Men hela den här dagen har varit så himla mysig! Och jag kommer sakna mina tjejer!
Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback