Presenter......

Tjenis penis!..
Idag så var det som en vanlig skoldag, man träffade alla brudar och hade det ganska kul. Jag och philippa (
http://philippakarlsson.blogg.se/ ) satt vid datorerna idag och funderade på om vi skulle fixa våra bloggar. Vi satt kanske en timme och funderade ut hur man ändrade bloggen. Men till slut så gick det jätte bra till slut. Efter skolan så gick jag, Madde , Phillippa och Matilda ner till stationen i värsta snö ovädret, men allt gick så bra så. Matilds halka till lite. Det var typ högpunkten på dagen!! Men i alla fall så träffade vi kim på stationen och gick vidare ner på stan där matilda skulle köpa en nya mössa. (snyggisch). Vi gick vidare till ett café och myste med lite småfika. Det är ju så att kim fyller år på lördag så det blev presenter till honom och en julklapp! Han blev OTROLIGT glad för den rosa rattmuffen, rosa tärningar som man hänger upp i bilen och en rosa isskrapa! hahaha =D Jag fick också en julklapp utav kim! Ett presentkort hos en massör! faaan vad skönt!!! Ungefär en timme senare så var jag uppe hos kim och prata lite och kolla på hans snygga epa. Sen var det dags för mig att åka hem och äta en stor fett pizza.
Ska fortsätta och titta runt lite på datan! Skriver imorgon också!
Puss puss på er!






Kommentarer
Postat av: ronjja

älskade kimp som pimp <3

2009-12-17 @ 22:46:08
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/
Postat av: Philippa

ååh va roligt! schysst present :D <3

2009-12-18 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback