Something right!

Hejsan folket!

Hoppas ni har haft en bra helg som jag, fast lite stressigt! Allt började med i lördags när jag skulle åka in till Norrtälje. Jag ställde klockan på 08.40 och somnar om till klockan var 09.30 så jag hade 20 minuter på mig att fixa håret och sminket! Blev inte så himla bra. Men i alla fall så sprang jag till bussen med högklackat och stod där ca 40 minuter!! Skit kul att bussen inte kommer när man har steessat som en idiot.
Jag gick tillbaka hem och fråga mamma om hon skulle in och handla eller nått och hon skulle tydligen det så efter 90 minuter så var jag inne i Norrtälje och träffade kim. Han fyllde år i lördags så GRATTA honom den som känner honom och har glömt det :)

Vi åkte lite med hans epa men den gick inte så bra som den skulle göra så vi gick in istället och fikade. Sen så skulle jag vidare hem till min älskling som hade saknat mig enormt! Enligt han själv :)
När jag kom hem till han så satt jag mig vid datorn en stund för att han skulle duscha. Efter den STORA stunden så käkade vi pizza och snackade lite med hans bror.

Efter 2 timmar så var vi framme vid hans träning och vi var där kanske i två och en halv timme. Det som var kul var att stephan och min älskling var kvar i duschen sist och då sprang Alex och Hanes in i omklädningsrummet och tog deras handukar och underkläder, HAHAHHAHAHAH det var kul:)

I alla fall så kom vi hem lite senare och tittade lite på tv och myste. Sen så blev jag så himla trött så det var läggdags då :D

Här kommer bilder från igår..  Pussar














Kan någon förklara för mig vad dom gör? :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback