Bounce!

Den här helgen har varit så underbar!
Fredag - Jag och Elias gick ner till kina restaurangen och käkade middag där. Sen drog vi upp till bussen där vi träffade på ett "fyllo" som satt snett bakom oss på bussen.. han hade med sig en slags radio och dunkade på musik ett tag, tills han fick dålig mottagning! Då somnade han istället och med ett stadigt grepp vid skrevet! xD
När vi väl var framme så tog vi tunnelbanan och sedan gick vi in till några affärer! Där jag hittade en jätte söt klänning, som jag kommer köpa sen.. antar jag (A) Men vi gick in till globen och satt oss på våra platser! då ringer Ellen till mig och frågar vad jag sitter någonstans (dom var ju också där) Då sitter dom mitt emot mig och elias! hah sen träffar vi på victor också.

Föreställningen var grymt bra! ett minne för livet kan man säga. Tack taack så hemskt mycket för presenten Elias!

Lördag - idag blir det bara att ta det lugnt och plugga lite(A)
Söndag- så ska jag och Linda in till stockholms stylister, modell för en dag!!! Wiiee! Kommer berätta mer imorogn om vad som händer i sthlm. puss puss









Det finns videos på min facebook när dom dansar! Alla kan gå in och kolla på dom, även om man inte är vän! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback