Declan - Angel

Torsdag kväll - Jag och Malin Norman fick reda på att det var fest hemma hos några killar ute i gräddö, så vi åkte väl dit och var där en stund, men det var någ den sämsta festen jag varit på... hände ingenting roligt, jag fick liksom försöka göra så att vi gjorde något kul, men aja... det blev väl lite bättre mot slutet av kvällen.

Fredags - Så åkte jag in till Nt för att träffa Malin johansson, När jag väl kom in så träffade jag henne så gick vi ner till Roni för att äta något (Det var väl hon som åt mest då.) Då kom Elias förbi en snabbis och hälsade på, vi pratade lite, sen gick han vidare. Malin och jag hyrde två filmer som vi såg senare på kvällen. (Friday the 13th & The ugly truth) Väldigt bra filmer båda två. Så det kan jag rekomendera till er alla :) När vi hade sett klart filmerna så gick vi och la oss, vi låg och snacka ett bra tag, sen runt 04.00 så ringer det på telefonen och det är då min kära kompis John (lagom full) xD Vi sitter och diskuterar om vad som är snyggast på en tjej , string eller hotpants! hah :D Men sen runt 05.30 så somnar man.

Lördag - Jag vaknar innan Malin så jag passar på att stretcha lite och smsa med folk. När hon väl vaknar så pratar vi lite innan frukosten, sen efter några timmar så åker vi in till Nt och säger (Farväl till kära Malin) :D
Just nu sitter jag och pluggar lite till geografi provet som jag kommer ha den här veckan som kommer... Men ska plugga vidare, puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback