Fight for this love

Kl: 03.00 så ringer john igen och ber mig kolla bussar och tåg för dom hade tydligen missat den senaste bussen som dom visste inte hur dom skulle ta sig hem, men jag får tyvär inte igång internet så john sa att han ringer upp mig när jag har fått igång det.. jag kämpar med att få igång internet och när jag väl får igång det så ringer john och säger att han sitter på en buss och jag behöver inte kolla upp det! xD Så man somnar vid 04.00 ungefär!

Söndag - Vaknar man vid 12.45 och tittar på tv, sen vid 14.30 så var man påväg in till dansen med Matilda! det gick väldigt bra på dansen och vi fick olika placeringar som vi ska ha under dansen:) Efter det åkte jag hem och börja plugga lite, men nu sitter jag och tar det lugnt, äter lite glass:) YES! imorgon börjar skolan! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback