Stockholm med mina älsklingar !

Igår var jag,matilda och linda inne i stockholm för att shoppa, vi hittade en del grejer. Jag hittade en skiiit snygg vinter jacka, som jag inte köpte-.- smart tjej det här! Men jag köpte två ringar och en mysig halsduk....
Sedan gick vi till en thairestaurang och käkade lite innan hem resan... Vi planerade att vi skulle ta en tidig buss för att hinna med den andra bussen hem... men vi fastnade på vägen hem så vi missade våran buss-.-
Men jag ringer runt och skickar sms till alla som har bil och bor ungefär där jag bor... till slut så får jag tag på en och får skjuts hem ;) ♥

JAG VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE! HAH :D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback