01.45

Hejsan
Inatt kl: 01.45 så kom patrik och stephan hem till mig med bilen, jag fatta inte varför dom just skulle komma hit för det finns inget att göra hos mig:S Men i alla fall så stod vi och pratade lite, sen kommer min granne hem som är "ganska" full och direkt när han går ut ur bilen så ställer han sig och spyr! Patrik och Stephan börjar rå garva, haha :D Men sen så ropar han på mig och frågar han om han får en kram, jag ba: vi tar det sen :D Stephan och patrik börjar skratta och frågar om han är pedofil! haha :)

Senare så började killarna "leka" lite i snön, typ kasta snö på varandra! haha sen innan dom skulle hem så lyfte stephan upp mig och kastade ner mig i snön! Fy fan! haha fick snö innanför kläderna! Men nästa gång ska HAN ligga i snön! haha :) aja det var trevligt och träffa dom!  Dom gjorde en skugg figur också !Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback