Den du!

God morgon:!
Igår vid typ 13.30 så kom matilda och mina två morsbröder hem till mig. Matilda gick och hälsade på alla och dessutom så såg matilda typ ingen skillnad på mina mammas bröder (: Vi gick senare upp på mitt rum och började plugga till svenska provet som vi då ska ha på måndag!

Efter ett hårt pluggande så tittade vi på DIRTY DANCING 2 som var grymt bra, den rekommenderas till dom som inte har sett den. Jag var då helt inne i den, jag typ skrek till matilda om det skulle hända något hela tiden! :O :O

Sen så hade vi lite tråkigt så vi tog bilder på min cam, det blev några grymt bra bilder !! Efter en stund så blev det käk!! Dom som vill veta vad vi åt, så skriv en kommentar :D

Men efter den upplevelsen så gick vi upp till mitt rum och kollade på melodifestivalen samt datorn. Vi tycker att darin var helt klart bäst i den här omgången. Hans låt hade verkligen känslor !!!!½½!!!

21.30 så gjorde vi lite popcorn och cama med linda och kollade på catwomen som gick på tv, senare så tog vi lite fler bilder och gick in på skype och facebook. Vid typ 01.42 så började matilda och jag plugga igen! Sen så somna vi! puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback