How we do it!

Jaaaa, nu sitter man hemma på sin studiedag och pluggar till sitt prov imorgon som är ekonomi, sen har vi ett engelska test också, så man hoppas på att det kommer gå bra (: Men i måndags så gick jag och matilda och käkade på norrtäljes pizzeria, hhihii vi hade typ en kvart på oss att äta för vi skulle ha samhäll senare.

Idag har jag bara suttit och pluggat-.- det börjar bli ganska jobbigt att göra det hela tiden, men jag ska klara det här xD Allltid när jag ska sitta och plugga så ska min katt vara med!

hah jag måste bara berätta det här, hahahhah Matilda skulle ta hårfönen som finns på bilden och värma sig lite, sen så vifta hon den lite och då fasnar hennes halsduk i hårfönen och det blev typ som ett litet rök moln och hårfönen gick då sönder!!! hahah :D :D :D Ajaa, skriver mer senare kanske! puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback