Plugg

Hejsan
Idag så började skolan ganska bra, matilda och jag hade våran fina redovisning om språkhistorian mellan 1600-1900- talet! intressant va:D haha men sen vid 15.15 så hängde jag med matilda och hennes mamma upp till nordrona bara för matilda skulle ta en spruta, hon sa att det gjorde väldigt ont, men vad vet jag! ska ta den om två veckor!

Efter det så åkte vi upp till donken och käkade "lite" och pluggade till provet som är på fredag, man kan ju typ allt till det, så det är lugnt:) Vi tog några bilder och sen var det dags att dra hem, matilda skulle få skjus hem medans jag skulle ta bussen! Då möter jag Elin nere vid busshållplatsen, så vi står och pratar en stund tills vi upptäcker att bussen inte har kommit på 50 minuter -.-

Så jag ringde mamma och sa att hon skulle ringa till SL och medans det så ringer elin till sin mamma och säger att hon får hämta oss! " tur så bor vi nära varandra". I alla fall när hennes mamma är påväg in för att hämta oss, då ringer mamma och säger att en buss skulle gå nu-.- typ en timme efter den egentligen skulle komma"!!!!! Ååhhh vad irriterad man kan bli:) Men vi åkte bil hem istället, så nu sitter jag här :) Ska plugga lite till nu .
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback