94?! Ser jag ut som en 94 :O

Hejsan alla läsare! :)
Igår så var jag med min kompis Malin som bor i trångsund, vi var hos hennes kompis ylva på fest! Vi kom i alla fall dit och presenterade oss för alla där inne! Sen så körde vi " jag har aldrig..."  Det var mysigt och kul :) Efter några timmar så börja några killar bråka men det gick bra till slut! Vi gick ut sen för att hänga med till en kille som heter Calle som skulle ha "Efterfest" haha om man nu kan kalla de det ;)

Vid 2 så gick vi och mötte malins brorsa och hans kompisar och gick hemmåt ;)
Ídag så åkte jag hem från Malin och sitter vid datorn nu, ska lägga upp några bilder! Hade det bra där i alla fall! puss & kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi bra att du hade kul vi får ses snart igen! <3

2010-01-31 @ 18:47:28
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback