Bad girl´s

Hello i helgen så var man hemma hos min kompis linda med mina underbara brudar! När vi alla fall var där så skulle linda hjälpa matilda med sitt hår och genom det så menar jag att färga håret mörkare ( Svart ungefär) xD
Det blev skit snyggt och matilda passar i mörkt hår så inge problem :D Sen så ville malin klippa raklugg så linda fortsatte med att fixa ens hår! :) Malin blev väldigt nöjd!

Senare så börjar vi med maten----> Jag gjorde salladen----> Linda och matilda fixade potatisen-------> linnéa fixade köttet-------> Malin gjorde då.... eemh.... öööh... En party lista till ikväll xD
Vi hade jätte mysigt, vi satt vid matbordet och skrattade och hade kul! Sen så bestämde vi för att spela sms - roulette! Så om det är någon som har fått en knäppt sms från mig så vet ni var det beror på!

Senare så sjöng vi singstar eller aaah det var alla andra förutom mig och malin, vi orkade inte! (Vi tänkte att vi kommer ändå äga dom så vi låter dom hålla på) XD
Efter det så skulle vi spela med en kortlek konsekvens eller sanning och på dom här korten stod det då olika knäppa saker! haha Skulle göra en body shot eller var det heter! Sen några andra saker! Men vi hade enormt kul! Så dagen slutade med att vi somna alla kl 04.00:) Här kommer några bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback