Dagens outfit!

Hejsan, idag så har man haft en vanlig skoldag! Vi har ungefär 5 prov dom här veckorna som kommer och det är  " spanska, matematik, idrotts prov, Ekonomi och kanske svenska! Snacka om att jag kommer ha fullt upp dom här veckorna! Skolan går också före, så ledsen om jag inte kommer skriva något!

Idag på svenskan så berättade jag och matilda om en dikt och om vad den handla om sen fick vi en ny läxa om att man ska berätta om svenskans språk under 1600-1900 talet hur det var och några fler frågor :( kommer inte klara av den här linjen snart, kommer säkert gå in i väggen om det fortsätter :D Så i allafall så satt matilda och jag efter vi hade slutat och försökte läsa ungefär 5 böcker om olika språk och hur det var :S Jobbig!
Kram & puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback