Torsdag

Nämen tjolalalla:D
Idag har det varit en ganska rolig skol dag:) Matilda och jag hade damp hela dagen idag, vi garvade åt allt verkligen, efter skolan så var det meningen att vi skulle ha akrobatik/gynmastik men det blev inte tyvär för dom hade flyttat det till imorgon istället! Så jag och matilda passa på att gå ner på stan och kolla in lite kläder! Och med oss ner fick vi sällskap av Michelle och Rebecka som går i handel! Vi prövade några kläder och skor! Jag hittade en tröja, skor och en pläd! Matilda hitta en tröja, kjol och en väska :)
Pussar

Kommentarer
Postat av: matilda bartels

jag sa ju att det skulle vara snygt med din svarta korta till den tunikan! :) haha <3

2010-01-14 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback