Whoooho

Hello everyone!

Idag har jag varit ledig från skolan (stidiedag) för att kunna plugga! spanskan och engelskan är jag klara med! Så det är ganska skönt!
Jag har saker som jag inte har berättat på ett tag så tänkte berätta lite om i helgen för då var jag på bio (igen) med Matthias och såg Avatar (igen) :) hahah Den är verkligen bra! Sen har jag myst med Matthias och haft det bra:) I måndags så skulle man berätta om sin bok som man har läst över lovet så matilda och jag hade samma! Matilda började i alla fall med att berätta sen var det tydligen min tur och våran läarae visste att vi hade samma bok så då dtällde hon frågor till mig istället och jag var inte inte berädd alls på det! Men det gick bra i alla fall!

Igår Efter skolan var jag med kim en stund och fikade en stund på stan;) pratade lite, var länge sen vi träffades så det var kul! Senare åkte jag hem och pluggade. Idag har jag bara pluggat hela dagen och imorgon blir det samma sak! Här kommer bilder från dom här dagarna;) puss på er



Kommentarer
Postat av: matilda bartels

tjohej fina bilder :)

2010-01-14 @ 08:30:44
Postat av: madde

Wooow, va ere där för snygging längst till vänster på en bild? :O

2010-01-14 @ 20:31:52
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback