Fest eller hemma mys!?

Jaaa, man sitter just nu och funderar på om man ska på fest eller åka hem till matilda och ha mys! Det var länge sen man var på fest, men jag tror ändå att det bli hem till matilda! Vi har bestämt att åka pulka och titta på avatar. Så det kommer bli riktigt mys det (Y)

Igår så kom min kusin hem till mig och vi hade det riktigt trevligt! spela lite biljard och kolla på två filmer (rysare)  Den ena filmen är bra, Darkness heter den, sen så var det en till som hette The children som var en väldigt konstig film, inte så bra! Men vi hade det kul i alla fall. Btw så köpte jag klänningen igår och ett par skor:) kommer bilder.... puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anton

En sån diss! helt galet ;)

2010-03-05 @ 18:16:40
Postat av: Jocke

Riktigt fin klänning :)



/J

2010-03-12 @ 07:24:44
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Bloggaren själv!

Taack så mycket jocke! tänkte faktiskt att du skulle gilla den :D

2010-03-13 @ 13:41:24
URL: http://alexandrapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback