För mycket...

Ja nu sitter man här och har nästan för mycket arbete att göra! Det känns som man kommer " gå in i väggen" snart som det kallas! Jag gjorde nyss klart geografin som vi fick idag, känner mig stolt. Men nu sitter jag och skriver lite om Cecillia Malmström som är EU-komissionär, vi ska skriva om hur processen går till när ett beslut tas och vad hennes förslag innebär! jätte tråkigt-.- Men måste göra klart det imorgon med matilda! kommer sitta kvar i skolan till 7 ungefär :D

På lördag ska jag till sötnosen ellen för att fira henne och äta middag med brudarna! ETT GRATTIS TILL HENNE!
Efter jag har varit hos henne en stund så ska jag träffa J för att senare gå på bio! mysigt! pussar


Kommentarer
Postat av: Jocke

Tjena Snygging!

2010-03-26 @ 23:46:30
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Bloggaren själv!

Hejsan sötnos! (A)

2010-03-28 @ 17:06:16
URL: http://alexandrapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback