Sthlm!

Idag var man inne med klassen på ett museum och kollade på föremål från afrika! Senare hade vi en visning och den var så himla tråkig, somnade typ :D efter det så åkte jag och matilda in till sergel och hon köpte skor! Jag kollade bara, men hittade ett par snygga! På vägen hem så satt man och sjöng rakt ut i bussen, hade inget att göra!

I måndags var vi på en föreläsning om vatten på universitetet norra, det var väl sådär! men jag fatta inte varför just vi skulle dit för vi har inget arbete eller nått sånt om just vatten. Sen var det så att jag skulle ta en bild på en kille som satt lite längre bort, men han såg ju att jag skulle ta kort, så det blev väl lite fail =) puss






Kommentarer
Postat av: matilda bartels

rarw! :)

2010-03-25 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback