you're making me.......

Hejsan, tänkte skriva lite om vad som hände i helgen och idag! I fredags så var jag hos matilda och åkte pulka och hade det mysigt, vi tog några bilder när vi var ute men dom får ni se imorgon ;) Sen dagen efter så satt vi ute och sola en stund tills jag skulle hem och lämna några saker, sen åkte jag till rimbo med Stephan & Patrik för att se när dom tränade! Då träffar man på M för att umgås lite och prata.

Efter deras träning så drog vi hem till stephan och kollade på två filmer och hade det bra, sen vid 23.15 så drog vi till norrtälje för att grabbarna skulle ha en korv! HHAHAH! xD Sen skjusade dom hem mig!
På söndag så kom min farmor och farfar förbi för att fira mig, vi fikade och hade det mys! sen skulle jag in på dans men den var tydligen inställd "/

Idag (måndag) så fyller man år. Man kom till skolan och den ena läraren grattar mig och bjuder mig på fika :) Senare på den här dagen så kommer jim in i klassrummet och ger mig en present, jag öppnar den och ser att det är en STOR apelsin och en godis klubba som ligger där i! HAHAH xD

Vid 13.20 så får vi veta att vi har inga fler lektioner så vi slutade för dagen och gick vidare till skokanonen, där vi träffade kim för att åka och fika! Men det blev tydligen donken :D Men i alla fall så efter vi hade ätit där så gick vi till skoman och testade lite skor! Matilda hitta två olika converse (bruna & rosa). Jag hitta två klackskor och ett par tofflor ;) Nu är man hemma och ska äta tårta! puss & kram





Kommentarer
Postat av: madde

haha, snygga bilder hörru ! ;)

2010-03-11 @ 18:51:50
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback