NEW?!

Har beställt en ny jacka som kommer nästa vecka! En vanlig grön höst/vår jacka! Sen har ju vi Startat Ungföretagsverksamhet i skolan, så snart får ni reda på vad jag och mitt företag har för affärsidé!
Hoppas ni har fått en bra start denna vecka, det känns som den här veckan kommer gå väldigt fort framåt! Det här är liksom sista året man går i gymnasiet... är glad men ändå lite orolig vad som kommer hända sen men kompisar, jobb, framtiden med mera! ... men men! kommer nog gå bra får jag hoppas! Denna vecka kommer jag nog inte göra något speciellt, har dans på torsdag och fredag vet jag inte om jag ska ut, brudarna vill det, men får se! pöss
Lite juice kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback