SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!


Vem har du roligast med och trivs bäst med? 
Vem är den snyggaste killen du vet ?? (förutom din kille)
Ser att ni pluggar mycket i skolan, tycker du det är kul? 
Fin blogg föresten! :)


Hej hej, tack tack! Den person som jag har roligast med och trivs med är nog min pojkvän och min kompis Matilda! Vi har riktigt roligt ihop och kan liksom vara sig själv och kan vara ärliga mot varandra! Oj, vilken fråga, men den snyggaste killen jag vet är nog Chris evans och taylor lautner. Ja, har ju ganska mycket plugg i skolan så det är väl något man måste göra men vissa ämnen är roliga att plugga, så svar på frågan så kan det vara kul ibland :D

Berätta lite om din pojkvän.. hur länge har ni varit tsm? hur lärde ni känna varandra?

hejhej, jo tro det eller ej men vi lärde känna varandra via facebook och han gick även i samma skola som mig så vi började hälsa på varandra efter ett tag. I maj så är det två år vi har varit tillsammans! :)


Har du några husdjur?


Jo har tre katter:)


Har du några piercingar/ tatueringar?
Jag har en piercing i naveln och har en liten tatuering på foten (ett hjärta) och sen texten Carpe diem intatuerat på handleden.





















Vad gör du på fritiden? Favvorit sport?film? musik?
Det jag gör på fritiden är att vara med kompisar, pojkvän, festa, plugga, lyssna på musik och lite annat gott och blandat! Jag har dansat enda sen jag var liten så det är en favorit sport som jag verkligen gillar att göra! oj, film, vet faktiskt inte, har haft många favoriter så kan inte svara på det Samma sak med musiken, lyssnar på allt möjligt, men mest party musik då::)



Får jag chans på dig?
Ja du Emma, jag vill inte avslöja något här, så berättar det till dig senare.. öga mot öga ;)

Vad har du för mått egenteligen? Alltså typ längd, byst, midja etc? :)
Hejhej, jo du min längd är 172 cm och bysten tänker jag tyvärr inte säga, ni får gissa er fram. Min midja är ungefär 68 cm runt om! 

Några speciella framtidsplaner?
Det jag vet en så länge är att jag ska jobba efter jag har tagit studenten och sen åka iväg tre månader utomlands! annars vet jag inte!




Hur håller du koll på mode och hänger med i det?
oj, jag läser många bloggar och tidningar, men annars så vet jag faktiskt inte, kollar mycket på olika hemsidor om mode !



Gud vad vacker du är! Är du modell?
Tack tack, nej det är jag tyvär inte, men har hört från många att jag borde satsa på en modellkarriär, men vet inte riktigt om de är min grej! men tack för att du tycker det ;)





Kommentarer
Postat av: Linn

Vinnarna av veckans blogg är nu dragna kika in & kolla om det blev du!

Om inte så finns en ny chans redan nu ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

2012-02-12 @ 19:22:59
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback